bakgrunn

lørdag 14. mars 2009

Nye prosjekt på gang



Hadde ein strålande dag her i Tigerstaden i går,
slappa av til den store gullmedalja.
Vart ikkje så veldig mykje gjort på handarbeidsfronten i går, men fekk no alltids tid til litt strikking sånn inn i mellom all pratinga og fliringa ;-)

Men som dokke ser så fekk eg da tid til 2 par med babysokka,
syntes at dei var søte at eg må strikke nokre par av dei .
Begynte også på eit nytt par med kattesokka,
ikkje dei vakraste fargane eg fant , mene man tager hva man haver midt på natta .

Har aldri strikka sånne lesta før ,
så eg er litt spent på kor dei verte sjåandes ut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skal si du er driftig med strikkepinnene - selv klarer jeg rett og vrang... i et lite antall varianter... ;D
Hilsen Lene Camilla H

Anonym sa...

Ka du ska ha før å strikke noken slike t nyfødt ?? :-)