bakgrunn

lørdag 3. juli 2010

Kort

Etter ein laaaaang laaaang bloggtørke,
følte eg at det no var på tide å skrive nokre ord her inne igjen..
Det er ikkje mangel på handaarbeid som gjer at eg ikkje har skreve noke,
det har rett og slett vore giddalause...

Siste tida har eg holdt på med litt kortlaging,,
noko som er heilt utruleg kjekt å halde på med...

Dette kortet her laga eg til ein konfirmant i mai..
Ikkje nokre rafinerte og flotte sake eg brukte for å lage det,
det meste er kjøpt på Nille...
Utruleg kva man kan finne i hyllene der ,
hvis man gidde å leite litt .

Hadde litt ekstra inspirasjon når eg laga dette ,
hadde nemmelg vore på kortlaging kurs borte på Brio kvelden før...
Masse kjekke dame og tause, så eg storkoste meg.
Håpa det ikkje blir så alt for lenge til neste kurs,
da skal eg nemmelig vere første person til å møte opp .


Ingen kommentarer: