bakgrunn

torsdag 19. august 2010

Har blitt bitt av veskedilla no i sommar..
Syr og syr, og kosa meg noke voldsomt medan eg helde på...
Hadde ein masse med stoff , som låg oppe på loftet,
og skreik etter å bli brukt.
Her er bilde av den første veska som eg laga,
måtte no ha ein mal om eg hadde lyst til å lage fleire...
Deretter gikk det berre slag i slag,
sydde den eine veska etter den andre .
Vart berre morsommare og morsommare,
etter kvart som eg begynte å blande diverse stoff og farga .
Er no berre så utruleg mykje fint stoff å få tak i
Dette stoffet her fekk eg av den snilde søstra mi,
som heite Anna Maria.
Ho meinte på at eg berre måtte sy ei veske av det

No må eg ile på jobb,
men eg trur nok at eg skal blogge ein smule meir når eg kjem heim att fra jobben seinare i kveld.
Skulle eigentlig på strikketreff med "Maskedamene" i kveld,
men dessverre så gikk ikkje det ann å ordne..
DESSVERRE....
fryktelig trist, for eg har faktisk gleda meg til å besøke Lill i over 1 veke...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja :o(( Det er veldig synd Karla. Men er du ferdig tidleg slå på tråden så kan nokon hente deg veit du. Klem Lill

isabell sa...

åååååå dissa va suuuuper fine..... selge du dei eller???

karla sa...

Helluuen..
Ja da eg selge dei,
super dupre som handarbeids nett :-)