bakgrunn

torsdag 20. mars 2014

Kortlaging

Tuudeli tamm tei...

E r meget fornøygde no i kveld..
Etter ei heller longe kortøtrke, der eg har vore heilt tomme for inspirasjon,
fikk eg den rette inspirasjon no i kveld.
Inspirasjonen fekk eg mens eg satt og chatte med Bettina,
som er innehaver av denne bloggen her  :  http://bettandshobbykrok.blogspot.no,
ein super blogg med masse inspirasjon.
Og da var det gjort på ei kjappheit å lage eit kort som eg faktisk er fornøygde med .




Sidan det nærmar seg påske og vår, måtte eg ha med litt gult i kortet mitt,
Det er vår,sol og sommerfarge nummer en nemmelig .




Er ikkje heilt sikker på hvilken butikk eg har kjøpt materialet til kortet,
men eg trur rett og slett at dei kjem fra Nille,




Man kan finne mykje fint der .
Pynten trur eg kjem fra "Kort og Godt "







Ingen kommentarer: