bakgrunn

fredag 13. mars 2009

Oslo tur...

Ja så kom eg meg no endelig til Oslo da,
etter
mykje om og men.
Tok nattbussen fra Ørsta i går kveld klokka 2055,
og var framme her i Oslo klokka 0650 i dag tidlig.

Tok no fram strikket mitt med ein gong eg satte meg på bussen,
måtte no prøve den nye tråden eg hadde kjøpt.
Og eg må no berre sei det ,
eg vart i alle fall alt anna enn skuffa over den.
Skal i alle fall kjøpe meir av den tråden ved ei seinare anledning.
Klaret nesten å strikke eit par med lesta før eg la meg til å sove for natta

I dag tidlig
når eg vakna på bussen ,
begynte eg å lure på om eg var riktig vel bevart som hadde reist til Oslo.
I Ørsta er det no vår,
mens her i Oslo er
det full vinter enda

Ja rett og slett ufyselig var det å gå ut av bussen når den stoppa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi bra d dej fe litt vinter i oslo oxo :-) ska du være der lenge ?? :-)

Anonym sa...

Har jeg sett ut av det her vinduet før, kanskje ?????