bakgrunn

tirsdag 18. oktober 2011

Sjalstrikking

 Her i Ørsta har eg begynt å få det ein smule travelt,
til helga blir det messe ,
og eg er ikkje halvferdige med alle forberedelsane.
Typisk meg..

Litt har eg no fått gjort da, men på langt nær nokk.
Idag har eg gjort ferdig 2 sjal som eg har hatt liggande ei stund.
Det eine er laga i Færøysk ull..

Har lenge hatt plana om å lage nokre færøyske sjal,
men har no aldri komt så langt,
men no er eg altso i siget..

Ikkje så vanlig med lilla færøyske sjal,
men no hadde eg da lilla tråd liggande ,
og det var heilt uaktuelt å bruke den til anna enn sjal ...

Garnet er fra Sirri togv, eit nydelig garn å strikke av.. 







 Det andre sjalet er strikka i Evilla plategarn

Dette er et nydelig garn fra Estland ,
Fargene er nydelig avstemt etter hverandre og gir langsomme fargeskift.
Ett nøste holder til et helt sjal! Utrolig drøyt!

 Garnet kan bestillast fra Mauds opplegg



3 kommentarer:

MITT FARGERIKE sa...

Fint sjal, slike vil eg og lage, kor kjøper du oppskriftene dine?.

karla sa...

Ikkje noke problem å lage slike sjal veit du.
Det lilla har eg funne mønster på inn på Ravelry,
det raude er berre ei vanlig sjalmønster der eg auka på begynnelse og slutt på kvar pinne + på kvar side av midt masken på anna kvar pinne .
Mange fine sjal å finne på nettet, så det blir no handla mønster litt rundt omkring, men finst no mykje gratis også da :-)

MITT FARGERIKE sa...

:-)Har jo strikka duka sidan eg var ei ung jente, men når det skal forvandles til sjal såååååååååå blir alt berre rot. Skal prøve igjen....trur eg ;-)