bakgrunn

onsdag 14. desember 2011

Nisselaging

Har aktivisert meg ein smule mens jeg har ligget syk her hjemme.
Ble litt lei av strikking , så jeg måtte finne på noe annet.
Når jeg var i Oslo nå sist, var jeg en tur inne på Panduro,
der fant jeg diverse hobbyartikler som jeg hadde tenkt å hygge meg med i julen.
Så lenge klarte jeg da ikke å gjemme på herlighetene,
så mens jeg var syk leget jeg disse små nissene





Utrolig koselig arbeid å pusle med..
Man kan kjøpe nissefigurene på Panduro,
enten som materialsett, da alt følger med,
eller du kan kjøpe kun nissefigurene ,
og så la fantasien få fritt spillerom.
Det var det jeg gjorde.








Her fikk jeg bruke en masse av de hobbytingene som jeg hadde liggende.
Materialsettene kan være ganske så dyre,
 men hvis man kjøper kun nisse kroppene kan man slippe ganske så billig.
Her ble det brukt perler, garn , halvperler og stoff som jag hadde liggende.
Når jeg gjorde det sånn, kunne jeg lage alle disse nissene til under prisen av hva ett materialsett hadde kostet






Så nå har jeg flere "nisse familier " som jeg kan sette på lysfatene mine .


1 kommentar:

Tove sin strikkeside sa...

Kjempefine nisser. God bedring