bakgrunn

onsdag 17. juni 2015

EN LITEN BLOGCANDY..





Ble en smule overrasket når jeg kom inn på bloggen min etter så lang tid..
Hadde rett og slett ikke ventet ,
at så mange hadde tatt runden innom bloggen min..
TENK NESTEN 20 000
Riktig nok så har jeg hatt bloggen i noen år,
men med min labre innsats på bloggfronten,
så er det jo helt fantastisk med så mange besøkende.
Det må jo bare feirest i alle fall..

Så da må vi ha en liten blogcandy.
Når jeg bikker 20 000 besøkende, får 2 av de som har kommentert 
dette blogg innlegget en liten gave i posten.
Det blir en strikke relatert pakke og en kortpakke.
Du må skrive hva du vil ha , enten strikke eller kort.
Det er ikke nok å kommentere på Facebook ,
du må inn på bloggen og legge igjen en komentar
PS :du må ikke glemme å skrive navnet ditt også 😀

2 kommentarer:

Anonym sa...

Johanna
Jeg vil ha strikkepakke..

Anonym sa...

Johanna
Jeg vil ha strikkepakke..