bakgrunn

mandag 2. mars 2009

Besøk i de små nattetimer



Var innom
Muffins verden ein liten visitt no her i natt,
jammen bra at eg ikkje skal på jobb i morga tidli,
eller ut på dagen for den saks skyld...
Visitten varte og rakk den , eg klarte ikkje å bryte opp ,
måtte no både hente meg drikke og noko å bite i når eg var der..
Heilt utrulig mykje fint å sjå,
inspirasjon i bøtter og spann....
Var ikkje berre eit par med votta og lesta eg forelska meg i,
jammen bra at eg no endeleg har lært meg å strikke lesta og votta...
Ja eg skryt no over at eg endeleg har lært det,
men eg må no ærlig innrømme at eg knota litt når eg skal ta ut hjelpetråden og strikke tommelen.
Blir ikkje akkurat slik eg hadde tenkt meg ,
og så bruka eg så uhorveleg lang tid...
Men øvelse gjør mester, og rom ble ikke bygd på en dag,
så eg skal nok få det til ein vakker dag ;-)

Ingen kommentarer: