bakgrunn

torsdag 5. mars 2009

Strikking av hue

Her eine kvelden når eg dreiv og surfa rundt ,
tok eg meg ein tur innon Monai sin Blogg.
Mykje fint inne på den sida,
men det eg likte aller best var ei kjempeflotte hue.
I går kveld fant eg ut at no var det på tide å
strikke dinna hua,
Heldigvis så hadde så var det link til mønster inne
på sida til Monai,
så det var bare å hive seg rundt.
Orka ikkje å begynne å koble til s
krivaren,
så eg drog med meg pcen inn på tv stova og satt
e i gong.

Gikk kjempefort å strikke,
så i løpet av nokre episode av CSI,
satt eg der med ei hue som eg var god
t fornøyd med.
Tusen takk til Lilleblå ,

for at hun har vørt så snill å dele mønster med oss her på nette










3 kommentarer:

Anonym sa...

Dinna hua der va stilige :-) Flinke du e :-)

Eirin sa...

Ååå.. så fiiin.. j å vil ha slik.. :D Går d ann å bestille seg?? Kan godt kjøpe garnet altså.. nada problemo.. :)

mammatil3 sa...

Ej bestilte me ne idag , å den e kansje ferdige imorgå alt :-) :-) mi bli svarte hehe :-)