bakgrunn

lørdag 28. mars 2009

Ein sovande laurdag

Etter ei longe nattevakt,
fant eg ut at eg ville slappe av litt før eg begynte på den nye dagen.
vart nesten for mykje avslapping på meg,
la meg klokka 0900 og stod ikkje opp att før klokka 1600
men godt gjorde det...
Når eg vakna att fant eg ut at eg ville inn på nettet og surfe litt i bloggeverdenen,
nokre dagar sidan sist no ;-)
Første bloggen eg datt innom var Synnøves blog,
der fant eg ein link inn til Sols blog...
Nyskjerrig som eg er ,
måtte eg sjølvsagt innom og sjå på den bloggen også.
Sol kunne fortelle at ho hadde laga påskepakkar ,
med tråd og strikkepinnar i butikken sin,
og at ein av desse pakkane ville ho gi vekk til ein av gjestane på bloggen sin.
Noko så spennande da ;-)
No er eg ikkje ein av dei som vinne noko særleg,
men eg skreiv no inn ein liten komentar likevel eg,
da er eg no i alle fall med ;-)
Her er forresten link til butikken hennar Garnkurven ,
Skal definitivt innom her og handle seinare,
sida ho selge favoritttråden min for tida Opal garn .