bakgrunn

tirsdag 9. februar 2010

Drømme Candy

Datt no innom enda ei drømmeside her i natt,
Mettepips lille rede...
Gjett om man kan drømme seg vekk der inne,
kunne no ha bladd meg opp og ned,
fram og tilbake på dinna sida, og ikkje blitt ferdig...
dessuten så hadde ho en heilt utrulig candy som ho ville dele med oss,
for ei dill dall jente som meg så ver no ditta der reine drø
mmepakka.
Her er altso eit bilde av draumen, sikle sikle sikle


Tenk om eg hadde kunna fått tak i alle dissa tinga der i det lille hobbyhjørnet som vi har i leikebutikken på Amfi.
No skal eg no ikkej klage alt for mykje da,
må no berre innrømme at dei som har laga til ditta hjørnet der borte har vore utrulig flinke til å plukke ut ting..
I det heile tatt så har dei klart å få utrulig mange ting inn på utrulig liten plass.
Må no også innrømme at eg er utrulig misunnelig på dei som vinne dinna pakka der,
men eg unnar dei den allikevel da.

1 kommentar:

mettepip sa...

Hei, hei!
Takk for veldig hyggelig ord - det varmer!
Hyggelig at du vil være med å feire bloggen min!
Har lagt to lodd i potten jeg;)
God helg!
klem fra
Mette