bakgrunn

mandag 8. februar 2010

Ja no har eg da endelig fått ånda over meg ,
til å ta bilde av nokre av dei korta eg har laga.
Som sagt så er eg heilt nybegynnar når det gjelde
kortlaging,
så det skal vel bli bedre etter kvart .




Her har vi da det første babykortet som eg laga,
vart eit jentekort for det var det eg hadde tilfar til akkurat da.
Kortet er i 3d men det vise dessverre ikkej så godt på bildet.


Her er enda eit baby kort,
måtte no berre fortsette når eg var så godt i gang.
Har brukt nesten dei samme tinga på dette kortet her,
men det vart litt meir bling og dill her..
Det var det eg hadde, og man tager jo hva man haver.

Her har eg laga 2 kort i svart /kvitt,
motiva har eg funne på nette, inne på pkotobucket.
Søkte på 3d sheets,

og da kom et opp en masse med motiv som kunne printast ut.

Dette kortet her skal forestille Marilyn Monroe,
vart no litt likt da .

Her har vi Brigitte bardot, om det vart så veldig likt, er eg ikkje heilt sikker på,
men pytt sann, ikkje så viktig ...
'
No er det berre ein ting å gjere, no skal eg fortsette litt med kortlaging her...
Til helga skal eg til Ålesund og kjøpe litt meir utstyr,
sånn at eg har noko å pynte korta med.
Her i bygda er det sørgelig lite av sånt, savna virkelig ein skikkelig hobby butikk,
der eg kan kjøpe alla slags dill og dall når eg trenge det .
Hadde også tenkt å kjøpe meg nokre fleire stempel, og litt anna tilbehør

Ingen kommentarer: